一生豪一次‧ 西歐九國鴨仔遊 (Day 5/12)

3 Apr 2018 - Tue -

今日繼續第5日既行程, 我地仲會1日踩3個國家 😁

所以話12日遊9國並唔係流架

聽朋友講佢之前去呢個團時因為唔夠時間, 所以cut左參觀奧地利Swarovski總部

好好彩...我地跟著個好導遊...時間掌握得好好....行程上所有列出既地方都去晒...無損失 😄 


Day 5 - Swarovski Crystal World → 列支敦斯登 → 琉森 → 獅子紀念碑 → 教堂橋 → 十角水塔 → 瑞士名表專門店 (買野先要去)


今朝起身望出窗外就見到雪山....呢個景色真係會令人呆望到唔願做其他野






每日就係食呢D硬過我條命既包, 奧地利呢間酒店既早餐好D, 有多D選擇





呢到就係Swarovski位於奧地利既總部, Yes To All呢個字入面全部都係碎水晶

呢到賣既野價錢同歐洲既門市一樣, 但所有新款都喺呢到出先, 其後先送到其他門市

當然價錢一定平過HK啦, 我買左條手鏈同HK比較平$2xx





身後嘔緊水果到就係水晶世界既入口

呢間博物館係由一位藝術家同英國名建築師設計架, 佢對眼都係水晶嚟架






我見入口隔離有個被鐵絲網圍住既地方, 入面每棵樹都閃閃發光, 全部都係水晶嚟架






一入到館內就見識到世界上最大既水晶, 有100個切割面, 31萬卡, 閃到暈呀 😎





呢幅水晶牆用左12噸水晶, 價值EUR 1000萬既水晶砌成





身後就係用左590塊鏡砌成既水晶大教堂...配合埋唔同既燈光同音效...充以令你眼花瞭亂







每個作品都令我地嘩然, 全部團友都行得好快, 唯獨我地每個景點都停留好耐影相

呢棵係由成千上萬唔同既切割水晶砌成既水晶聖誕樹, 好有落雪feel呀







每件作品都用上好多水晶砌成, 所以每件都閃爆





呢個水晶球配合埋紅色燈光, 就好似一個紅紅太陽咁, 忍唔住要托住影相





頂~~ 呢條友係咪智障架?? 😒 喺到扮龜波氣功....真係失禮到國外

佢既知音人只有5歲大既Kobe..send相比Kobe睇時佢竟然用仰慕既語氣話

"姑丈你好勁呀...識龜波氣功"

我當堂倒抽一口涼氣 😐





智障無極限嗎?  😐....咁都要key落去





聲效配合埋畫面....完全係修行mode上身啦 😂

好切合我地去旅行鍾意睇瀑布





仲有N件水晶藝術品, 好可惜無時間細心欣賞






仲有水晶內衣及禮服








我見到呢隻鞋直情發左顛咁, 灰姑娘既玻璃鞋呀 😍





比佢吸引到爭D東要拖行我對腳離開





Crazy.......Beauty and The Beast....Rose....靚到顛呀

呢壇野要萬幾歐呀





黑武士係東先會影 😔

早知唔係館內蹉跎咁耐啦, 搞到出嚟唔夠時間買野, 好倉卒咁買左條手鏈送比2嫂





話咁快我地就要離開奧地利出發去列支敦斯登呢個國家喇

前面好似條橋既物體就係2國之間既分界線, 過左條橋就離開左奧地利範圍





呢支國旗就係列支敦斯登喇, 我地已經到達喇

呢個係1個非常細小既國家, 國家名可能你未聽過, 但如果講郵票小國可能你會認識

呢個國家依然有君主立憲制








身後就係阿爾卑斯山喇...非常寧靜安逸既一個小國家, 喺呢到感覺生活好簡單








是日午餐 - 美味豬手 -

同埋贈送啤酒1杯, 唔飲酒既朋友可以飲可樂







呢個國家亦出名製作呢類既鐘擺設

眼望就好靚, 但如果半夜你每隔1個鐘就聽到佢叫就會覺得好煩啦





左圖條路就係上去呢個國家既國王住既皇宮

導遊話呢到既國王同平民一樣都會落嚟買下野, 同D子民傾下計咁, 唔會好似國王出巡





呢個皇宮同我想像有好大出入, 我以為只係普通既castle咋





離開左列支敦斯登, 我地就進入瑞士境內喇

瑞士係我期待已久既地方, 一向對瑞士都有好感, 呢個亦係我揀永安鴨仔團既原因之一

有幾個地方我都想去, 但相距太遠自由行肯定唔掂, 跟團就滿足晒我既慾望喇

今次我地去瑞士既其中一個城市 - 琉森 -





身後就係瑞士既標記 - 獅子紀念碑 - 係由丹麥著名既雕塑家及德國工匠雕製而成

呢個雕塑代表著重大既歷史意義, 係用嚟紀念法國大革命戰死的瑞士士兵

獅子個樣表現出好痛苦, 身後插住一支長矛, 手按實盾牌

象徵勇猛既士兵們誓死保護瑞士既人民





我扮得似唔似? 😁






瑞士真係1個好靚既地方, 加上4月既天氣非常舒服, 不枉我期待已久, 完全無令我失望














呢到就係 - 教堂橋 - 十角水塔 -























見咁多時間剩, 我地入左Rolex見識下過百萬港紙既名錶





今晚我地就係入住呢間酒店 - Hotel Europe -

佢有熱水任斟架, 歐洲D水好矜貴, 每晚返酒店第1時間就係check呢樣
如果無得任斟就要攞定2個暖壼食飯時加定水, 感覺好似偷水咁😣





原來2人房都有D大小唔同, 好好彩我地抽到間大的, 空間足以開晒4個喼都綽綽有餘
不過美中不足唔係雙人床, 而係2張單人床泊埋, 瞓瞓下跌左落條"拿"到咪死😣





是日晚餐 - 好好味既煎魚柳 -





非常靚既餐廳, 又過了美好既一日
聽日就要去東恨到出汁既雪山喇, 佢今日都提左N次 😒

留言