一生豪一次‧ 西歐九國鴨仔遊 (Day 6/12)

4 Apr 2018 - Wed -

今日係萬眾期待 (萬咩眾丫, 得我地2個期待之嘛) 既1日, 就係要去位於英格堡既鐵力士雪山喇
好明顯我地無為過上雪山做足準備啦 😁

雪褲又無, 唔好話雪鞋, 連對厚底少少既鞋都無, 重點係手襪都無帶, 我地真係當行街 😂


Day 6 - 英格堡高地 → 乘旋轉360度吊車 → 鐵力士峰 → 法國


去英格堡沿途既風景, 好係飄零燕入面既景色呀, 土地供應嚴重充足






一大遍雪地呀....望到都興奮 😍

去到時導遊話因為山上大風, 吊車唔開放

我地聽到勁O咀, 我搭左十幾個鐘飛機嚟, 比左皮幾野旅費, 你同我講無得上去???
我直情想洗出一招港女式殿地, 不過因為雪地太凍, 我無咁做 😫






呢個時候我知道只有1位幫到我....佢就係觀世音菩薩啦

我有乜事都搵佢架😂 喪唸 "南無大慈大悲救苦救難廣大靈感觀世音菩薩"

我冒住爆肺既風險, 好辛苦先嚟到瑞士架咋, 唔好比我有遺憾啦, 我地好想好想上雪山呀

暫時無得上唯有自娛住先啦, 如果真係無得上, 喺山腳玩雪當上左囉










出發前已經諗住喺瑞士寄postcard, 喺雪山上面寄寧舍有意思, 不過我凍到隻手僵晒寫唔到字




我又要重覆呢句喇 "觀世音菩薩係千處祈求千處應架"

吊車開放喇, 我地可以上山咯, 大家都好開心






吊車內都係自己既團友, 不停互相幫對方影相










一大遍雪景真係好靚架, 好似Vanilla雪糕呀





Yeah~~ 我地鍾意嚟到雪山喇!! 好興奮呀!!





即刻砌雪球先, 但撥左2野先發覺.........自己唔記得戴手襪 😭 

白痴架....上雪山呀而家...明知玩雪架啦...連手襪都唔戴

凍到手指爭D要截肢咁滯





我決定放棄....叫身後其中一位小朋友整個雪球比我 😂





呢條友又發作喇..... 😒 硬係做埋D野唔怕失禮人






見到一大遍雪地, 我直情瞓身演出, 成個撻落去





Hello!! This is Apple!! Nice to meet you 😁





我仲走左上山坡, 玩小朋友們整既人造滑梯, sir到條牛仔褲濕晒😜





之後玩D更刺激既野, 就係sir呢個雪兜喇




超正.....好快咁sir落嚟, 我直情遞起2隻腳等佢sir快D呀!! 好好玩呀!! 😆





當老公興奮到跳起既時候, 不幸既消息又再降臨

本來我地要搭1架360度旋轉既吊車再上海拔一萬呎既鐵力士峰, 呢個係上雪山既高潮位

但導遊話因為山上太大風, 吊車停駛 😭 唯有食完個lunch再睇下點安排啦

唔洗諗啦....我又梗係急call觀世音菩薩啦




呢餐雪山上食既lunch係牛仔腸, 但唔食牛既我地可以轉雞塊, 搞到好似麥樂雞餐咁, 但幾好食喎

右邊果碗好值得一提, 佢就係傳說中沒有最咸 只有更咸既雞湯

我飲落又覺得唔錯喎, 當自己食緊滴雞精

當食到甜品時導遊就宣佈吊車重開啦~ 我地即刻拿拿臨去埋個洗手間就衝去排隊上山




我地就係搭呢個最出名既360旋轉吊車上到最頂

如果無得去真係好可惜呀






搭呢架吊車可以飽覽阿爾卑斯山脈, 完完全全感覺到D冰川氣勢磅礡








喺山下既時候唔明點解話山上好大風要吊車停駛, 但見到呢個場面就明喇

吹到地下D雪都飛起晒





無論點影相, 都唔會及得上親眼見到咁震憾











我地終於嚟到喇....好感動!! 真係好驚無機會上到嚟感受下呀

呢到唔止大風, 仲好跣, 見到有好多人行呢個位都跣倒呀, 我地都好小心咁行








實在太凍太凍太凍, 行出少少已經頂唔順, 重點係我地對鞋無準備, 好驚跣低拗柴

所以行左出去感受一下雪山既威力就返入室內喇





雖然好凍, D雪又吹到打晒落塊臉到, 但都係一個好難忘好令人回味既一日😄





玩完瑞士後我地就要去另一個國家~~ 法國喇

由於車程太遠, 所以會喺法國既桑本停留一晚先再去巴黎

之前長途車既油站都有免費洗手間, 但呢程車就無喇, 去洗手間要經過呢個位比錢

呢到好似比EUR 1, 佢會出返張receipt比你可以喺呢個商場買野用

咁當然你係無可能搵到EUR1 既野啦, 唔想蝕既咪貼少少錢消費囉





都話歐洲人高大係有原因既, 呢塊Lindt都大過人




我地進入法國範圍就見到堆雨雲喇, 準備落大雨喇!! 搞乜鬼歐洲既雨雲都寧捨靚過人既姐




今晚喺Dijon就係住呢間連鎖式ibis hotel






今晚既酒店房, 都算大架, 不過又係無得開冷氣, 但開窗吹風仲舒服





呢餐晚餐非常非常好食

頭盤有法國蝸牛, 無你諗得咁恐怖, 即係香草焗田螺D friend囉...好好食架

主菜係紅酒燴牛肉, 我地唔食牛當然可以轉啦

但上餐lunch轉左麥樂雞比我地後都預左唔會有咩好野比我地架喇
估你唔到竟然有驚喜喎😁, 當上菜時大家見到我地果份係魚扒即刻起哄, 好好食呀





有個團友好好, 佢order左支紅酒請埋我地2個飲😍

呢個團既人個個都好nice, 有好團友一齊玩真係開心D架

留言