一生豪一次‧ 西歐九國鴨仔遊 (Day 10/12)

8 Apr 2018 - Sun -

呢個鴨仔團話咁快去到尾2日喇, 每日都期待去唔同既地方見識, 每日都欣賞各地美景

還好每日都好天, 暫時都令我地無遺憾 😎


Day 10 - 荷蘭花展 → 乘玻璃船暢遊阿姆斯特丹運河 → 參觀Coster鑽石工場 → 倫敦

因為荷蘭呢間酒店太靚, D野太好食關係, 尋晚大家都玩到好high

今朝既buffet breakfast簡直完美, 超多選擇, 食物質素仲要好好






4月頭係荷蘭花展既開始, 可幸既係我地有機會欣賞到荷蘭人愛花如命

點樣悉心栽種D花比人欣賞, 特別係鬱金香

可惜既係呢個時間未係全場最盛開既時候, 如果唔係成個花海就好震憾喇






呢到有各式各樣唔同既花, 同埋可以欣賞到每個農莊花既心思, 就好似呢個心形設計






老公既長鏡可以大派用場, 啱晒鍾意影相既佢








呢到個公園真係好大, 我諗愛花之人要行1日



















呢個人成個採花賊咁 😐





入到呢間Glasshouse, 可以欣賞到好多罕有品種既鬱金香











仲有盛開既櫻花





Miffy之家







跟住我地嚟到阿姆斯特丹喇...只會在瞬間看地球先見過呢個地方...估唔到原來係咁靚架








團費包埋搭身後既玻璃船暢遊阿姆斯特丹既主要運河, 沿途可以欣賞好有特色既建築同風景






船上仲有廣東話導航, 去到每個景點都有介紹, 令我地對阿姆斯特丹有更多認識


















本來導遊介紹荷蘭有個漁村需自費去 (EUR20/person), 但因為參與人數唔多, 所以取消了

跟團例牌都會帶你去買下野既, 但呢間Coster Diamonds全世界只有Amsterdam呢間廠

出名在只有佢地既鑽石做到201個切割面, 同埋有粒最細既鑽石入左健力士





呢粒石大過我個頭 😐






就係呢粒入左健力士世界大全紀錄, 佢只有0.00012卡, 但有57個切割面, 相當考功夫






呢粒1卡既鑽石已經有201切割面, 越多切割面會越閃






參觀完呢間廠又喺鑽石方面長知識了, 除左一向都知鑽石分color & clarity外

仲要睇埋Cut, Polish, 同埋粒石既比例






我地呢D窮L邊有幫襯架, 喺門口擺pose影相算啦







今晚就飛去倫敦喇, 所以晚餐要在機場自費

有人好堅持要食熱野, 搞到要買碗又貴又難食既拉麵
呢碗咁既野要EUR14.5 (HKD142)  😒 豚王都唔洗呢個價啦

硬係將就下求其食個包唔得既, 都唔識慳錢既

留言