一生豪一次‧ 西歐九國鴨仔遊 (Day 11 & 12/12)

9 - 10 Apr 2018 - Mon & Tue -

呢個鴨仔團話咁快就玩完喇!! 嚟到英國已經係最後1日, 可惜天要我地有遺憾, 落雨收場 😞

我明既, 人生總會有某段時間帶著遺憾, 遺憾過方知珍惜

今次天氣唔好又咁傖促, 欣賞唔到英國既美景, 希望將來有機會淨係嚟英國玩啦 😉

Day 11 - 倫敦塔橋 → 白金漢宮 → 西敏寺 → 大笨鐘 → 大英博物館 → 香港

尋晚落機後再返酒店己經成12點, 沖埋涼搞到成2點先瞓

本來想放棄早餐瞓多一陣, 但諗諗下英國酒店既早餐應該好啱我食架喎

經過一輪自我鬥爭下終於捨得死蛇爛鱔咁起身
好彩都不負我所望, 有我最愛既薯餅 😍 
我點會食2塊咁少呢 😏 1盤丫唔該






食完咁豐富既早餐, 我地又精神奕奕咁出發, 沿途欣賞英國既建築物, 真係好靚呢~








第一站嚟到西敏寺, 呢到就係Kate皇妃結婚行禮既教堂喇

喺1987年被列為世界文化遺產






全紅色既巴士係英國既特式, 除左巴士, 仲有全紅既郵筒&電話亭

以前香港都有呢款車, 但而家無晒咯






英國人可能覺得好奇怪, 電話亭都要擺pose影一餐
其實都係因為香港無丫嘛 😜
右邊張相既風格咁似我地幾十年前影落既 😁






呢個郵筒本來都係全紅架, 英國為左獎勵奧運攞金牌, 皇家郵政打破140年常規

特意將離奧運冠軍家最近既郵筒油成金色, 體現左英國人對奧運既祝賀與重視





第2站係觀賞英國著名既大笨鐘

無錯......呢楝鐵野就係喇 😐

10世都唔嚟1次, 難得嚟到竟然維修, 仲要歐洲人出名姿遊, 預算要用4年去維修

我相信呢件事情擺喺香港...唔好話4年....可能4個月唔洗已經整好 😝







身後呢個銅像就係英國鐵血首相丘吉爾






跟住嚟到英女皇住既地方 - 白金漢宮 -






間皇宮咁大, 真係好好奇入面係點 










再嚟就去到倫敦橋喇, 英國所有景點都係遠觀同走馬看花 

未能真正欣賞到建築物之美及背後歷史





唯獨呢個景點就可以花上較多時間去欣賞喇

呢到就係大英博物館...導遊聲稱既大拎博物館

因為館內所展示世界各地既文化遺產都係當年既英國人收納返嚟

有部份展品好聽D講係當年人地唔要既野, 英國人就收留佢啦, 到底偷定收留就自行判斷喇

有D係問人地借返嚟展出, 但一借無回頭






呢到係古中東展區

呢2個就係人首牛身像, 係1個宮殿既守護神像






牛身中間有條打橫既裂紋, 係因為體積太大, 英國人只可切開一半運返嚟英國






跟住嚟到古希臘區

呢個展品係一座神殿, 傳說係雅典娜女神和海神波塞為爭做雅典保護神而鬥智既地方






呢D石刻雕塑大部份已於當年被運走, 大英博物館比起原址希臘擁有得更多

要欣賞比較完整既神殿, 相信去到大英博物館仲齊全過希臘喇
















呢到係埃及區

木乃伊都攞左人.....爭在金字塔搬唔到咋.....搬到的話相信已經喺到展出左






除左有外箱既木乃伊外, 連個內涵都有展出

繼續碌落去就見到木乃伊箱內既屍首






古埃及人相信人死後需要到陰間接受審判, 呢點同佛教所講係一樣

只要好好保存屍體就可以再次用同一軀殼復活, 呢點就完全唔同喇






要保存屍體就必須掏空內臟, 佢地就係由左邊身呢個窿拎晒D臟出嚟






唔同既內臟就分別放入唔同既樽內






Skip左其他館, 我地最後一站去到中國區

呢幅西方三聖係典型既敦煌璧畫風格, 經考證下知道呢幅畫係出自500年前山西五台山清涼寺

當年佢地趁中國內亂時大肆搶掠所有佛像, 呢幅咁巨大既璧畫真係逐忽鑿落嚟運返英國






事情有2面睇, 你可以好痛心自己國家既財寶被人偷去而無能為力

但另1方面, 如果當年佢地無攞走, 可能石牆已風化

我地亦欣賞唔到以前中國人製作呢幅璧畫既巧奪天工






大英博物館係海外收藏中國流失物最多既一個博物館

佢地偷左....丫唔係...係收藏左中國文物多達2.3萬件

呢件係唐代三彩俑






- 慈禧太后既真跡 -

原來佢D字咁靚架






- 大清乾隆寶鼎香爐 -

真係好有歷史價值








今日既午餐喺倫敦唐人街飲茶





老細係香港人, 難怪做得出咁有水準既點心, 我覺得仲好食過香港喎





食飽飽後仲有少少時間就週圍行下








多謝AE既Cathay Pacific card, 另我地喺London都可以入Lounge

不過食左咁多餐都真係滯滯地, 飲碗蕃茄菜湯, 嘆杯茶算喇






第12日就喺飛機上渡過, 搭左十幾個鐘頭機返到香港

反正都要食野, 點解唔入Lounge呢 😂 再次多謝AE's Cathay Pacific card

過晒香港關, 行返去T2果邊就有Lounge喇





又嚟一碗魚蛋粉唔該

今次既旅程以魚蛋粉開頭, 亦以魚蛋粉作結尾, 好首尾呼應呀 😋

留言