顏氏宗親11人北九州之旅 (Day 1/5)

25 Jul 2018 - Wed -

講左咁耐既Family trip即將展開, 出發前幾個星期 日本不同地區都有地震同豪雨既天災

回程果日又有颱風打到去大阪, 仲預計會打到福岡, 但我地都唔會擔心, 有咩事到時先算啦

聽剛去完既同事話機場超多人排隊寄行李同過關

佢建議我地早D去到同埋買U-first, 我呢D窮鬼知道又要加錢, 當然唔考慮啦

我地搭07:35機, 但機場快線要06:15先到, 無得再早D喇, 所以都係採取到時先算既態度

我地2日前已online check-in, 排寄行李條隊都唔算超長龍

咁啱有地勤舉牌, 一見到係我地既flight no.即刻舉手, 咁又可以優先辦理喇    

我地成家人分開3小隊, 第1小隊2日前已經去到福岡玩喇, 而家到第2小隊出發

§
§
§

Day 1 - HK → 博多Lunch → 福岡佛光道場 → 天神地下街 → 博多Dinner → 中洲激安

東: 手牽手 我們一起走 把妳一生交給我

我: 昨天不要回頭 明天要到白首 今天我已嫁給你

新婚夫婦係咁架啦.....隨時都要放閃架嘛 😆






有D人會介意廉航無飛機餐食, 無戲睇, 唔知點打發時間

但對於我地4個嚟講無呢個煩惱, 因為起飛無耐我地已瞓足全程, 醒返已經喺福岡上空喇 😆

望落地面除左感受到福岡D屋密質質外, 仲feel到好熱😣





福岡距離市區好近, 搭subway只係2個站就到, 真係好方便

我地由機場一出, 去1號站牌搭乘國內線接駁車到第二航廈落車

一落車就會見到前面就係地鐵站喇






搭2個站就到博多, 時間只係幾分鐘就出到市區, 比起東京大阪出市區快好多呀

睇嚟大家瞓醒覺 精神奕奕喎 😃






我地揀左呢間位於博多Clio Court酒店, 暑假價$627/晚 

貪佢夠經濟之餘仲好近地鐵, 博多站東5出口, 上到地面U turn後面就係

同埋重點係近Budget租車既地方






雙人床既房細D, 平D, 但原來去到睇間房都唔細呀, 仲有張按摩椅






大家都肚餓了, 去左附近商場既壽司清開餐






最開心當然係佢, 有得食壽司






食飽飽就出發去第1個景點喇, 趁第3小隊未到時我地要拿拿臨去呢個景點 😆




第1個景點就係我每逢去一個新地方都會設法尋找既地方

法水長流五大洲系列之福岡佛光緣

前往方法:搭地鐵到【藤崎】, 2號出口行約3 mins






好開心又可以喺世界某一個角落既佛光道場打咭








到大殿禮佛係指定動作, 今次好開心係可以同埋大哥一齊禮佛

感受星雲大師喺世界各地開設佛光道場既宏願

每次到外地既道場猶如回到家一樣咁親切 💓










好多謝師父既熱情款待, 可惜既係我地要趕住去下一個景點, 不能久留了




我地搭地鐵都要影一餐 😆








第2個景點就係天神地下街喇!! 咁靚既地下街好啱影相呀







我地連洗手間都唔放過, 入面個書櫃backdrop好靚呢~~





都未開始shopping就話攰, 要坐低食雪糕 😐






戒緊凍野既我無受誘惑, 影相當食左






我想shopping多過食野....你地坐低慢慢食....我去探下路搵傳說中既100 yen同埋300 yen店






皇天不負我呢D有心由香港飛過嚟既人, 我地全部都大豐收

仲喺300 yen店買到衣物連蓋布織籃, $21/個咋, 平過香港一倍, 掃左3個






話咁快又夠鐘會合第3小隊了, 途經心心郵筒又要影下相先





我爸好難定...佢見到我地影相唔望鏡佢又有樣學樣 😐





但馬屋位於酒店後面既商場, 由於人數眾多, 一早已喺HK book定位






有5款湯底比你揀, 最後果款 ? 湯底就係季節限定, 即右圖介紹既湯底

我地見有青檸柚子就一於揀呢款, 清新D丫嘛





豚肉得一種set, 但牛就有3款






出面亦有多款調味料選擇






除左出面有自助配菜任你夾外, 肉類都可以免費追加架, 都幾抵食 






呢個就係麻辣豆乳鴛鴦鍋, 嗜辣既團友話一D都唔辣, 反而好咸







11個11個喺齊到

終於可以影返張齊人大合照喇






食飽飽後已經10點幾, 佢地就返酒店休息, 我同老公&大哥當然去激安掃轉貨先啦

我已預測到嚟緊呢幾日我都無可能買到野, 仲唔今晚掃盡佢呀

又睇錶睇到成個痴漢咁 😒





血拼到12點就收手了

從未試過旅程既第1日已經買晒手信同埋我既target 😆






呢個龍珠鐵粉迷到去日本都要買最新一期龍珠超6

我:買嚟做乜?

鐵粉:睇囉

我:日文你識睇咩?

鐵粉:唔識架! 但日本版丫嘛! 

我:........😐

名副其實既公仔書....只睇公仔既書

留言