顏氏宗親11人北九州之旅 (預備篇)

旅行呢家野大家去得多, 但幾十年嚟從未試過全家人一齊去旅行

知道我2位阿哥阿嫂好忙, 每年暑假都plan晒同D仔女去邊到玩, 但今個trip早在上年年尾時已講定, 所以大家都預左呢個檔期出嚟!! 可惜既係我地始終未能一家人一齊出發, 一齊搭飛機, 只能在當地會合~~ 呢點真係要改善, 下次可以再做得好D!! 

******************************************

先同大家分享下洗費, 我從未試過暑假去旅行咁奢侈, 但為左就小朋友就無計, 所以我地選擇搭廉航, 如果搭CX機票要成$5500/張, 未計稅😣!! 我地2個既機票再加上請埋爸媽, 如果搭CX要花費成2萬幾, 仲未計酒店錢呢~~~ 廉航平1倍有多, 草根既我地儘量慳得就慳啦, 所以廉航係我地必然既選擇, 仲要只買1件行李, 其他3位乘客hand carry行李😝 夏天嘛....無咁多野帶...每人1個hand carry綽綽有餘啦!! 去程我買左20kgs, 回程30kgs, 重磅既衫及手信都可以放入寄艙大喼, 所以一定唔怕hand carry行李超重被罰款😉

以下係2人洗費:
機票                                                 $4909 
博多Clio Court酒店                        $627.03
别府灣皇家酒店                             $784.83
阿蘇RESORT GRANDVRIO酒店 $1166.24
博多Airbnb                                      $703
機場快線                                         $156.2
Travel insurance (Dai Sing)             $198
九州租車費用                                 $1944.78
                                                         -------------
2人合共                                           $10489

呢5日4夜既旅程我地合共用左130,000 yen, 即HKD 9100!! 因為我地成個trip夾公數係唔計小朋友, 租車, Airbnb及最後1日既洗費又唔計爸媽, 如果唔係可以用得更少錢!! 

Total成個trip用左$19589, 即每人用左$9800, 暑假去旅行真係太昂貴了😢

******************************************

行程方面真係諗爆頭, 大家出發及回程日子唔同, 揸車去另一個縣玩需時又好耐, 要搵D吸引到小朋友既景點之餘又唔可以悶親2老!

我地最後決定以下行程,用呢個圖可以表達到我地既行程距離



Day 1 - 香港 > 會合大哥博多食lunch > 福岡佛光山的道場 > 天神地下街 > 會合2哥博多dinner > 中洲激安shopping

Day 2 - 博多 > 別府九州自然動物園 > Dinner

Day 3 - 別府八大地獄 > 九重夢吊橋 > 阿蘇火山 > 酒店自助餐

Day 4 - 阿蘇 > 博多lunch > 送大哥一家去機場 > 海之中道海濱公園 > 天神屋台dinner

Day 5 - 蟹通lunch > 中洲川端商店街 > 機場 > 香港

******************************************
福岡優勝之處在於交通便利, 由機場出博多只係十幾分鐘, 唔似得東京大阪果D要預1個鐘車程, 如果只係福岡縣玩搭subway已經好方便, 去門司港搭新幹線都只係40 mins, 揸車要1小時, 除非你要跨縣玩, 否則唔租車仲好。

北九洲既消費相對比較便宜, 食野買野都唔洗勒緊褲頭。

總括嚟講呢個地方我都會encore, 因為仲有好多地方未去過呢~

留言