愛上了常平的牙醫

啱啱7月尾先完成11人一家大細去旅行呢個創舉

海量既相片整理需時, 無返357個月都update唔晒 😵

忍唔住要打尖寫左呢篇blog先, 實在太想同大家分享了

話說7月頭我下面未出果隻智慧齒發炎, 臉腫如雞蛋, 咬唔到食物, 夜晚瞓覺都痛醒

果期真係痛不欲生😭 

我睇開既牙醫話上面隻智慧齒生低左, 所以咬到下面既牙肉, 導致發炎

下面未出隻牙因為斜生頂住前面隻大牙, 加上壓住神經線, 開刀剝的話都有風險

開刀剝要$4000, 如果剝上面隻智慧齒就$1000

但重點在佢竟然建議我剝埋頂住左果隻大牙$1000 😐 原因係遲早都會被頂爛

牙齒咁珍貴...點可能隨便剝架?? 仲要無蛀無爛, 無啦啦剝乜鬼??

好彩多得我姨介紹常平呢個周敏強牙醫, 佢睇過之後覺得好好, 價錢經濟係其次, 重點在手勢好

咁我又即管上去睇下啦...結果完全改變左我喺大陸睇牙既睇法

周醫生好仔細講解我既情況, 佢話只需要剝左上面隻智慧齒就得, 隻大牙千祈唔好剝

都唔知有冇10 mins已經剝左我隻牙, 過左麻醉藥後完全唔痛, 亦無滲血, 可以正常食野喇

剝1隻牙只需RMB 200, 計埋來回車費足足慳左HKD 588

經過上次咁好既經歷, 我決定要再上嚟洗牙, 香港洗牙$400, 呢到只係RMB 120

當然大家會覺得扣埋車費都差唔多啦, 以下費用比大家參考下 

                                             洗牙                                      RMB120
                                             深圳往常平來回高鐵車票  RMB 89
                                             上水至羅湖來回車費          HKD 49.6
                                             青衣往上水來回車費          HKD 30
                                                                                           -----------
                                             Total                                      HKD 319.6

如果特登返上嚟洗牙只係慳得$80, 但如果我上嚟剝牙的話就慳到$588架喇
當然我地今日唔係只為洗牙而上嚟啦 😉, 我地仲會返落深圳按摩

5 Aug 2018 - Sun -

羅湖過關後一直向前行就會見到廣深綫和諧號售票處買來回車票

唔知幾點回程唔緊要, 只要買定後D既班次就得, 你早左搭車佢唔理你, 但如果遲左就唔得喇

買完車票就可以繼續向前行到呢個位過安檢入閘




由深圳去常平只係2個站, 途經樟木頭, 車程只係29 mins

買飛時留意到達時間, 有D列車要喺樟木頭停耐D, 所以車程需要41 mins




出發喇~~ 深圳落緊大雨...我地無帶遮呀😣 希望去到常平唔好落雨啦




常平一出閘就會見到呢個售票處

因為深圳個system壞左, 買唔到來回, 所以我地一到步就買左回程車票先

而家2pm, 我地買左3:34pm回程, 個半鐘應該夠時間卦 




深圳傾盆大雨, 估唔到常平就曬成咁 😎

圖既左邊就係頭先買飛既地方, 右邊會有D叔叔行埋嚟撩你搭車

你只要講去邊佢就開價比你, 佢通常都開高D架喇

我地搭開係RMB 25, 只要你堅持話$25就得, 如果再慳D可以行到去最前既巴士站搭$2巴士





傾好價後叔叔就會帶你去搭車





RMB25去到診所門口, 車程大概10 mins, 非常之方便





呢到就係周醫生既診所喇, 都幾大架....入面有好多間房....目測都幾乾淨





佢每次用既工具都由獨立包裝拆封, 當然就唔係用一次就掉啦

佢地有自己既消毒設備, 每次用完就封返一包包以確保存放衛生

洗牙過程需時30mins, 完全唔痛 (呢點因人而異), 亦無牙血出, 姑娘洗得非常仔細及溫柔

洗得乾淨, 手勢好, 仲要平....呢3點已經值得我山長水遠上嚟

完成後你可以叫佢幫你call uber出返常平高鐵站, 只需RMB 12





嚇餐死終於返到深圳喇....仲係落大雨ing
嚇餐死係因為我地爭D趕唔到常平班車😝 

我地14:12去到診所, 估唔到洗牙要30 mins, 2人即1 hr, 又計漏左搭車出嚟要10 mins
我都唔知點解自己會買15:34班次, 搞到一落車就喪跑去入閘, 最後15:38先到 😣

但死好命....班車誤點...所以仲可以入閘...好彩趕得切上車

下次都係買6點幾班次, 咁就萬無一失





本來我地想去綠色家園, 但因為太大雨, 所以改去羅湖口岸附近既新美姿

我地鍾意用油按摩, 但每間既項目名稱都唔同, 有D叫法式, 有D叫香薰按摩, 所以要問清楚

呢到既香薰按摩RMB 175/90 mins, 再加埋$60小費及$18服務費= RMB 253




送1杯飲品及生果任食

我地仲嗌左份餐蛋治配薯條及沙律 RMB 26




食飽飽就上房喇
今次呢個技師按得我好舒服....爭D瞓著😫...真係可以鬆下D肩頸...消除疲勞

我地5點幾開始按到7點幾, 真係足鐘無偷功減料喎





第1次搞到咁晏先去食野, 沖埋涼差唔多8:30先到東門既木屋燒烤攞位

羅湖搭Metro 2個站到老街, G出口上到地面U turn返後面直行就到




斜對面就係H&M, 所以好易搵




都預左要等位架喇....喺對面既一點點買杯野飲先

木屋燒烤比帶飲品入去, 所以飲唔晒都唔怕





實在太瘋狂....有人眼濶肚窄...燒雞皮雖然好食...但都唔洗嗌20串下嘛? 

仲有雞軟骨10串, 羊肉10串, 豬脆骨5串, 雞腎5串, 燒豆皮4串, 燒雞翼2串

蠔, 扇貝, 金菇, 茄子, 蜆, 豬手各1份   

2個人食咁多野係咪顛左D呢?? 結果當然食唔晒要打包啦 😒

我都有疏忽, 問你要幾多串, 下次我絕對唔會比話事權你




2個人埋單要RMB 300, 我地仲貴過隔離枱4個人張單 😒

雖然瘋狂咁嗌都只係$300, 但都唔洗咁浮誇囉

留言