顏氏宗親11人北九州之旅 (Day 5/5)

5日既旅程話咁快就完喇~~ 感恩日日都好天氣, 大家都玩得好開心💕

出發前後都睇到日本各地接二連三都發生不同既天災, 有水災, 颱風, 地震等等


 所以各人都能平安回家是最幸福的事


亦希望天祐日本, 減少災害, 讓各人都平安愉快地生活

~ 請花少少時間睇我呢段肺話 ~

大家係咪時候要關注一下到底咁多既天災係咪源於全球暖化呢?

一次又一次天災既出現係咪代表對人類發出警號?

到底幾時先可以喚醒大家對環保既意識? 

在剛過去既週日16 Sep 2018, 香港先面對左1個超強颱風山竹, 罕有地10號風球掛左成日

山竹勁過當年既溫黛, 雖然我未經歷過溫黛既力量, 但今次係我人生第1次見識颱風驚人既破壞力, 香港多處地方水浸及停電, 海水直打上杏花邨幾層樓高, 多處住屋及商廈既玻璃窗都吹爛! 颱風過後, 大部份街道被冧樹阻擋, 巴士要停駛2日

海水把垃圾帶回上杏花村地面, 當中有大量1996年老麥當時用既塑膠快餐盒, 縱使經過20年海水既洗禮, 塑膠盒好似打左凍齡針咁, 完好無缺帶返上地面, 唔通真係覺得唔關自己事咩?

走飲管 / 走餐具 / 自攜餐盒 / 自催水杯 / 減少用紙巾及紙張 / 唔好開大個水喉一直流水 / 沖涼時間越短越好 / 盡量開風扇取代冷氣 等等....呢D日常生活既壞習慣能夠減少, 全球暖化程度就可以放緩, 讓地球可以再生天然資源, 希望各人都能做到 😇 至少我可以好肯定我會身體力行


29 Jul 2018 - Sun -

Day 5 - 蟹通lunch > 中洲川端商店街 > 機場 > 香港

今日我地班機係5點幾, 汲取過攞車既教訓後, 我地要預算還車搞一大輪時間

預算最遲15:00離開博多, 所以今日只得一個行程, 就係食蟹

我地8個人walk-in要等好耐, 所以出發前幾日已經online booking

呢間蟹通好好, 接受海外email訂位, 因為而家日本唔係間間餐廳都接受架

這都拜一D不負責任既人所賜, 好多時book左位no show

日本人好有原則, 會set定晒所有位然後等你入座, 就算超出原定時間人地都唔會即刻比枱人

所以no show對人地嚟講極級唔尊重, 正因為太多呢D case, 所以先會有餐廳不設海外訂位

取消就send個email比人交代聲, 人地唔會鬧你架 😉 要做個盡責既人

只要你喺蟹通既website 就搵到email hakata@kanitsu.co.jp

佢地有人識簡單既英文, 回覆時間都好快 😊

§
§
§

終於有1日可以瞓晏D, hea少少喺airbnb食個飯糰, 飲盒蘋果汁, 慢慢執齊行李先出門口

今日天陰陰, 就嚟落雨喇, 但好彩已經係行程最後1日

而我地只係食完蟹通就去機場, 所以都無掃興

我地揀左呢D露天車位泊車






行返出路口已經係蟹通




我地8人要規定嗌4個set, 由於最平既set都要5750yen (HKD 403) 😣

所以我地嗌最平既5750 + 6600 yen各2 set, 然後再加蟹肉壽司算啦 😝

合共埋單28500 yen ($1995), 平均每人$250





先嚟既係鮮甜既蟹肉刺身😍 正呀!!

爸媽怕食生野, 小朋友唔食得...咁唯有我地4個犧牲少少食晒佢啦









2隻野影相成日都鍾意整衰樣








💖老公好有心機咁慢慢燒比我地食💋








Kobe最鍾意食蟹, 佢成餐蟹宴未停過, 食完一隻又一隻






呢味蟹鍋就由店員幫我地落蟹滑





連個鍋都係蟹形嚟架 😃





跟住店員幫我地煮湯飯, 原來蟹鍋D湯係留返嚟煮飯, 我地飲鬼晒添 😂 好彩仲有湯加姐

呢碗湯飯真係好正, 昕龍食完1碗要再添






超甜既哈蜜瓜為呢餐蟹宴劃上完美既句號






我地B小隊要走喇, 大家就喺到分道揚鑣, 返香港見喇





見仲有少少時間淨, 我地行左去中洲川端商店街行一陣睇下有冇收獲








估唔到臨尾都買到個哈蜜瓜返香港食






100yen店就無時間睇喇, 反而衝左去藥妝再掃多轉






由於有個颱風打緊去大阪, 導致福岡所有航班都delay, 我地delay左2個鐘先上到機

好彩入面有便利店, 我地買左幾個飯糰同埋蛋糕頂肚

delay 2個鐘都OK丫, 返到香港仲搭到機場快線 😉

留言