2018的聖誕節假如何渡過?

2017對我嚟講係最豐收既1年💝...因為人生2大事 畢業+結婚都出現在2017

而2018可以話係驛馬運重既1年, 因為今年我去左4次旅行 😁

1月既台灣, 4月既西歐, 6月既台灣, 7月既日本...而日本呢次係全家總動員既family trip

希望可以將2017 & 2018既美好延續去2019

更希望我既家人同所有身邊既朋友都健康快樂, 一家人和諧富足😉

呢個聖誕假就嚟個濃縮版記錄下我點過啦

§
§
§

23 Dec 2018 - Sun -

呢日我期盼左好耐, 可以話係日思夜想, 典床典蓆

終於...終於...終於比我有飛睇劉華演唱會喇 😍

之前用左1日時間打電話+上網都買唔到飛, 周不時我就自言自語講好想睇劉華演唱會

仲不停上網搵下有冇人會有事唔去而原價放售 (有咁既奢想證明我已經痴到一個點)

點知....點知....點知有個朝早, 老公個fd突然問佢有4張飛要唔要 

痴線架!!! D飛自動送上門既? 係劉華演唱會喎, 唔係蔡楓華呀!! 我開心到顛呀!!!

知唔知$580既飛出面炒緊幾錢呀?? 係2K一張!! 竟然有人會原價出讓, 真心堅感激老公既朋友

有好野當然要益我2個閨蜜啦 





對上1次睇unforgettable演唱會已經8年前, 都係同阿文睇的

事隔8年, 劉華依然狀態大勇, 我地成晚跟住唱, 尖叫到聲都沙埋

無論你老到80歲, 只要你仲開演唱會, 我都一定支持 (買到飛的話)






24 Dec 2018 - Mon -

每年既聖誕我地都選擇在外揀間有情調既餐廳慶祝一下

但呢2年我地選擇左Home Party, 因為舒服D, 經濟D, 同埋無提早揀餐廳訂位既煩惱

呢幾樣元素加埋 = 我地老左😝 

今年我地既party多左位新成員加入呀!! 呢位新朋友仲可以借出場地比我地開P






一路食一路傾計, 無時間限制, 真心舒服

仲請教左新朋友一D玄學問題, 又長知識了





我地每年都會為對方準備聖誕禮物!! 但阿文除外...佢每年都唔會準備 😒

今年我好hea...喺1間專賣英國物品既鋪頭買左2個福袋...入面有咩我都唔知 😂





平安夜快樂💝

呢晚我地玩cooking mama 笑到胃抽筋, 標晒眼水

見識到阿文同權哥零合拍, 權哥操控既廚師1路整1路講粗口, 同打機個本人咁似既 😂

阿文操控既廚師就天然呆, 成日企喺到唔知做乜, 叫佢拎洋蔥就企喺到呆左, 有時仲走左出畫面

Ella話會1路玩1路鬧交, 好彩我同老公無鬧過, 合拍度尚可啦! 但反而Ella就不停鬧老公 

"攞蕃茄呀!" 
"都話攞蕃茄咯, 攞菜做咩姐"
"你比舊肉佢先啦"
"你又切菜做乜鬼呀?"

原來睇果個仲緊張過玩果個.....但始終都未聽到Ella玩到爆粗😁

Cooking mama原來係會令自己真性情表露無遺






25 Dec 2018 - Tue -

~~ Merry Christmas ~~

今日同希時去大圍踩單車入大埔

呢條線係希時學識踩單車後第1次嚟, 當然我都係 😂 我都唔識踩單車, 以前點會嚟姐

今日非常之好天, 少少清涼, 踩單車好舒服






今日呢場賽事完全比黃選手同粉紅選手搶盡風頭

1個就起勢咁踩遙遙領先...1個就長期包尾...只能靠我地休息既時間追返上嚟

但最渣果個係我, 因為我唔識踩, 要痴實老公踩雙人單車 😂






等候粉紅選手期間無聊selfie





之後去左新城市影相, 今年主題係 "Alice in Wonderland"










最後去左火炭食最有風味既小炒!! 6個人都係食左$7xx
咁樣係最慳錢地過聖誕, 簡簡單單踩單車食大排檔已經好滿足😊





26 Dec 2018 - Wed -

話咁快已經到Boxing Day, 假期既最後1日喇

今日開左2場P, 1個係下晝既3好P, 另1個係夜晚同昔日過氣青年團聚會

成日都話約齊人食飯, 由年頭既做冬約到而家年尾既聖誕終於約到

有2個由昔日既少女已成為人母, 我就已經係人妻啦, 大家都轉變好多呢






當然要提早慶埋祝元旦嘉嘉既生日啦

嘉嘉超搞笑, 幾次比人抱入房都唔肯瞓, 出返嚟就即刻笑笑口, 見到蛋糕仲好開心拍手





Yeah ~~ Friendship forever ~~

留言