北海道2人世界死好命遇上櫻花滿開之旅 (預備篇)

唔係有人話去完2018既旅行就修心養性既咩😒? 係乜野軀使我地又去呢?
如果有人送2張免費機票比你, 仲要坐business class又點睇? 試問你有咩辦法推搪呢?
所以呢個突如其來既trip真係無辦法啦, 唯有拿拿臨book酒店plan行程啦~~😁

我1月開始搵酒店, 係咪算遲book呢? 我見好多酒店都full晒😐... 亦因為我地去果個禮拜咁啱係天皇退位及新皇登基, 再加埋好多既公眾假期做成日本人有10日黃金週! 所以除左酒店貴好多外, 相信到時成個日本都逼爆~~ 但又咁啱呢期係北海道櫻花季, 所以我地點都係揀呢段時間去喇! 希望到時真係睇到櫻花啦💮

*************************************************

分享一下呢次旅程既洗費先

Tax                                             $1,980
9D8N Hotel fee                         $7,628
大新旅遊保                               $474
機場快綫來回車票                   $154
港元兌日元 (Rate 0.0708)        $9,912 (140,000 yen)
                                                   _________________
2人合共:                                    $20,148

酒店方面真係好貴, 平均要千幾一晚, 尤其喺函館果2晚, 大概$1400/晚!! 
前果排我成日留意住酒店價位, 一有discount我就即刻book, 儘量搵到至抵價, 好彩札幌果幾日都比我book到$7xx/晚, 將條數拉低返些少

*************************************************

跟住就分享下呢次既行程喇!! 因為呢個trip去9日, 所以我地決定日日都hea遊relax下~

Day 1 - 香港 → 札幌

由於4點幾先到札幌, 所以到步後食個晚飯就完喇

Day 2 札幌 → 函館 (金森紅磚倉庫 /  函館明治館 / 函館啤酒館 / うにむらかみ海膽餐廳)

由札幌搭JR去函館要4小時, 去到已經係下晝, 食完lunch就慢慢行景點, 夜晚就去食海膽

Day 3 - 函館朝市 → 五稜郭公園賞櫻  函館山看夜景

搭咁耐車去函館都係為左去呢個五稜郭公園, 呢到係最出名睇櫻花既地方, 希望到時盛開啦

Day 4 - 函館  登別  (溫泉街 / 地獄谷)

由函館去登別要2.5小時, 呢日會hea行景點, 然後返溫泉酒店食晚餐

Day 5 - 登別熊牧場  溫泉街食lunch   札幌   串鳥居酒屋晚餐

由登別返札幌要1個多小時車程, 去到酒店Check-In都應該4點幾喇! 晚餐去食完串燒後應該hea行一陣就返酒店

Day 6 - 札幌   小樽 (手宮公園賞櫻 / 小樽運河 / 天狗山夜景)   札幌

本來諗住去小樽住1晚, 但原來只需要半小時車程, 再加上酒店好爆, 所以都係決定即日來回算

Day 7 二条市場早餐  白色戀人公園  圓山公園、北海道神宮  大通公園

除左白色戀人公園, 全部都係賞櫻既景點, 都係果句, 希望有櫻花啦, 如果唔係唔知去嚟做乜 😂

Day 8 二条市場早餐  羊之丘展望台  啤酒博物館  北海道廳舊本廳舍  中島公園

無咩idea每個景點可停留幾耐, 排住先啦, 到時睇時間再決定去邊到

Day 9   狸小路激安及藥妝掃貨 → 機場 → 香港

9日之旅完滿結束~~ 希望我所想既都如我所願 


留言