北海道2人世界死好命遇上櫻花滿開之旅 (Day 1/9)

27 Apr 2019 - Sat -

Day 1 - 香港 → 札幌

我地搭10:00機, 預早少少入機場食早餐

不過今日唔知咩事個Lounge咁多人, 河粉都無晒, 但食米粉都唔錯

同埋早餐時間有我最愛既薯餅就已經滿足



今次搭HK Airline既Business class, 好寬敞...好舒服呀

空間夠晒濶, 啱晒腳長既佢
座位仲有得升高個腳踏, 啱晒腳短既我 😁



一坐埋位就有人好有禮貌咁問你需唔需要杯飲品, 好好既服務

係我太興奮? 定戒得太耐凍檸茶呢?  覺得杯檸茶寧捨好飲架喎!  每飲一啖都要話好味

可能老公已經心諗 "會唔會有點失禮人呢?😐"



主菜有3款選擇, 冷麵都幾開胃



到機場後落去B1樓就有JR搭出去札幌, 車程37 mins, 大概5點幾我地已經到札幌喇

去西閘口出閘後右前方 "札幌飲食與觀光咨詢處" 及 "外籍旅客服務處” 買周遊券

買pass時可以劃晒所有指定席既位置, 慳返每日去劃位時間

我地今次選擇4 days pass (22,000 yen), 我地計過呢4日車費啱啱好$22,000

所以買pass係無抵到, 只係在於方便 



一出門口已經要戴返冷帽&頸巾! 北海道真係好凍呀!

完全低估左呢到既十幾度




第1日揀左 "APA酒店 - TKP札幌站前", 超唔建議揀

都預左細, 住一晚半晚無所謂, 同埋我貪平, HKD 712/晚, 比起其他已經算平了

 成晚好熱, 開左冷氣=無開, 要額外開埋風機



今晚我地去左Big Camera 10/F既拉麵共和國開餐

plan 行程時已經搵左目標 - 白樺山莊 -

但呢個拉麵共和國真係有好多間出名既拉麵, 勁想食多幾間




同香港比, 喺日本食拉麵算平, 850yen 連稅都係$6x



一向我都鍾意食鹽味, 湯底夠濃, 麵質彈牙, 成碗麵一D都唔膩

只可惜.......我成個trip都胃口不佳😣 幾好味都只能食一半



老公反而鍾意醬油味....各有各特色啦

食完後我地都呻笨, 應該2人share 一碗, 咁就可以試多一間拉麵嘛



胃口不佳既我好彩有老公包底, 2碗KO晒



拉麵共和國內有呢D懷舊擺設, 一向鍾情錶既佢當然要自戀一番啦




每次去日本指定動作 - 宵夜 -

食完甜品就早D瞓, 準備聽日早起去函館喇

留言