孕期為小東健康成長的準備

由於先天性營養不良 (睇我高度就知),而備孕及初期懷孕都需要4大必要營養供給BB所需,所以備孕期間我已經食惠氏既Materna為自己打好個底! 以下個表可以作為參考:

備孕4大必要營養       建議攝取量                   1粒Materna含量     
                        
葉酸                                400 mcg                           600 mcg
鈣                                    800 - 1000 mg                 250 mg
碘                                    150-230mcg                    225 mcg
鐵                                    18-24 mg                         24 mg
 

舊版既Materna鐵含量比較多,有D人食左會有便秘問題,但而家改良左個配方,鐵含量減少至24mg,唔會便秘之餘亦足夠我地每日所需要既攝取量! 
而最重要既葉酸有600mcg,對住初期懷孕嚟講亦係絕對足夠,我咁早食定supplement都係為左補充葉酸,因為葉酸對細胞分裂好有幫助,單靠食物係唔可能吸取到400mcg既葉酸,再加上人體需要1個月時間先可以真正吸取到葉酸於體內,所以如果知道有左其實已經係1個月後既事,呢個時候你先食葉酸,即係個胚胎已經去到2個月葉酸先開始發揮作用,即係話細胞分裂時間只enjoy到1個月既葉酸😜 所以機會係留比有準備既人架! 
而鈣方便雖然Materna不足,但唔需要咁早就食鈣片,可以靠飲奶同食芝士補充!


除左食supplement外,我諗牛油果都起到好大作用! 陀過B先知我肥B唔肥媽😍 因為陀到而家後期,好幸運地暫時我只重左8 kgs,健康院姑娘話我唔達標,正常應該至少要重11 kgs😜,但私家產檢照超聲波時醫生話33週既BB正常體重應該係2-2.4 kgs,小東呢個時候已經係2.4 kgs = 5.3 lbs,叫我唔好再食咁多野,如果唔係太大好難生😂 回想返之前我成日食牛油果粟米蛋三文治做早餐,營養價值極高,可能因為咁我優化左個子宮,所以就算我成個孕期無乜胃口食好少野,但小東喺胎盤內仍然有好好既營養比佢吸收! 


到懷孕初期,我只係食GNC既葉酸同埋飲鈣思寶,因為問過醫生,佢都話暫時食葉酸已經足夠。



到懷孕中期,所需要既營養相對較多,例如要額外添加DHA...我經林醫生診所買Nestle Mom營養膠囊&鈣片,1個月份量都只係$360,平過我自己出面買喇! 我都幾推薦Nestle Mom,因為佢無Materna咁大粒 (對於有食藥困難症既我有點兒難吞),同埋重點在包含既營養相對較多,Nestle Mom有DHA而Materna係無架! 

Nestle Mom無鈣是合理的,因為鈣同鐵唔可以同時吸收,所以我係食完Nestle Mom隔2個鐘後先食鈣片! 或者調轉食鈣片先都得,只要隔2個鐘先食另一隻就OK!  

雖Nestle Mom好,但慳家既我幫襯左2盒就無再買了,因為我去健康院檢查時會派Materna比我😝 咁既然派比我,我就食返Materna算啦!! 

留言