小東給我帶來的不適?

一般嚟講妊娠反應會在懷孕頭3個月發生,當然有人會在3個月後先有妊娠反應,呢D真係因人而異! 小東都算係咁,佢為我帶來既妊娠反應就只有攰,無胃口同埋小腿抽筋! 所有反胃同嘔都同我扯唔上關係! 
記得頭1個月,未知小東已降臨時我已經成日都好攰好眼瞓! 晚晚食完飯就瞓覺,連東都問我係咪病,叫我唔好嚇佢 😂 就係唔知點解成日都好眼瞓 💤 因為我D M期好準,當due day無M come我就知bingo左,跟住就買支Clear Blue驗啦! 驗到有+後就解開到眼瞓呢個謎底了!


下一步做D咩呢? 

當知道bingo後當然開心,但當日我忍住唔同老公開心share,因為我準備左封信夾埋支棒棒,想夜晚偷錄佢見到支棒既反應! 我仲想像緊佢會唔會見到枱面封信覺得好意外..好開心呢? 畢竟努力左幾個月既成果! 點知呢條友既反應我直情想兜巴星埋去😒 
首先,我在房等左好耐...已經中眼瞓佢都未入嚟....原來條友在廳打機👊 等到我忟忟地出去嗌佢入嚟瞓! 跟住我拿拿臨set好部電話放喺窗台啦,呢條粉腸一入嚟就望到電話問我仲乜selfie,見到封信後就避開左個鏡頭😠 我要逼佢坐返去鏡頭前睇信,然後一路睇一路講無聊野破壞晒成個氣氛....勁嬲!! 一D開心既表現都無,都唔知佢係唔開心定唔識比反應!! 😒


幾時要去攞證明?  

之前已經做左research,決定揀林兆強醫生做產檢,一嚟貪平啦,$500/次,二嚟佢都幾多好評,三嚟喺美麗華,方便我公司時間去唔洗請假! 
Check到bingo果日我已經打電話去book,姑娘話最快都要7 weeks先照到! 好好彩,7 weeks時真係用超聲波就照到胎囊同聽到心跳! 因為呢樣野又係因人而異,有d人要用陰超先照到 (即係塞支野入去),有D人可能要去到8-9 weeks先照到! 

當醫生證實你懷孕就會出張證明,咁你就可以用呢張證明去政府排期做各方面既產檢同埋留位喇! 如果你想早D同公司講攞免死金牌,咁都係交呢張證明比公司! 我好老定,去到4個月先同公司講! 

題外話:林醫生照之前同我講定陣間聽到BB心跳唔好太激動太興奮,真係聽到心跳時我係一D反應都無😂 剩係覺得原來咁嘈! 咁確定自己有左既情況下,我都好冷靜,無興奮感動既喜悅😝


北海道之旅要唔要取消呢?


Baby Kingdom會搵到好多資訊,有好多人問有左應唔應該去旅行! 有人覺得Why not? 有人覺得旅行幾時都有得去,但如果去左阿B有咩事就一世唔安落......當你越睇得多,你就會越忐忑。
最後決定權在自己手,無話應唔應該,好簡單1個道理,驚就唔去...唔驚咪去囉! 勇者無懼既我當然唔會擔心呢樣果樣啦,可能我本身唔係1個事事驚餐死既人,如果你係陀得唔穩,開頭就會有流啡/血既現象,咁呢D情況就唔好去喇! 因為你在外地有咩事搵醫院麻煩,同埋去玩都玩得唔開心,你會不停擔心唔知咩事! 但我觀察過自己都無呢D現象,問過醫生都話搭飛機完全無問題,同埋今次呢個trip係賞櫻為主,行程安排得輕鬆D就得! 當然有D辛苦老公,因為我唔方便拖喼,佢要1個人拖住個大喼囉! 😆

出發前我都一直留意住自己身體狀況,清明時我照常返東莞拜山,2日1夜既行程我都OK! 亦無任何不適,所以我都係會堅持去北海道的! 

結果當然無事啦,違禁品我一樣有食,少少刺身 / 軟雪糕 / 冰水等等...食少少唔怕既! 適可而止就OK! 不過成個旅程既胃口麻麻,食唔到多野,同埋好攰好眼瞓,縱使係咁....我都日踩十幾個鐘....每日行到腳踎先返酒店! 有時都不得不佩服自己體力😎




有左就要專心休養?

我可以答你......我無!! 去完旅行返嚟無耐就係佛誕,一如以往繼續做義工,佛誕當日要擒高setup個booth,烈日當空下照全日當值,唯一唔同既係當日我無再飲凍野,去完日本返嚟後就乖乖戒口了! 而成個孕期我都係照常做義工至而家35週先停落嚟,其實只要自己小心D就得,驚呢樣果樣反而仲大壓力! 

留言