最後1個只有2口子的生日2019

因為家人有政見分歧以致臉左左,我作為呢個家既家庭和諧大使當然唔想比呢個局面再惡化

就藉著我同爸呢餐生日飯局促進下2地關係

雖然最後都無乜成效,但我只想一家人坐埋一齊食飯,見下我D侄仔侄女

今次大哥book左呢間南海一號食飯,無論食物質素及環境都100分

尤其係個金榜醬汁蝦,得獎名菜真係唔同,個醬汁超好味

只可惜......老公無份食好西 😂






令日著左黑色衫,完全唔見個肚
有左之後,佢地最鍾意就係問我仔定女,同埋摸我個肚,又對住個肚講野😂
紫昕失落於女,所以不停同阿B講要係人馬座 (因為同佢一樣)
Kobe對於係表弟表示開心,仲問佢會唔會10月出世同佢一樣要天秤座 😁


老公,我地無遺忘你架! 影合照時都預左你的 😁

超鍾意呢張合照....因為個個都笑得好燦爛



我們這一家最喜歡影無聊相,我要求大家挺起個肚同我一齊合照



除左同家人慶祝外,當然有好友同埋D好同事一齊慶祝啦

不過有D飯局忘記左影相





多謝同事們預備左咁靚既蛋糕比我,好surprise,好吸晴呀 😍
連佢地唱生日歌我都無理會 😂



正日同老公簡簡單單食餐飯已滿足

今年的生日願望有幾個

願香港儘快脫離困境,經濟民生儘快恢復過來,社會及家庭和諧
願一家人齊齊整整,身體健康,能夠坐埋一枱食飯已經好幸福
願我肚內的孩兒健康成長,順利出世,我同BB都平安健康
願我同老公都恩愛如初,彼此扶持相愛到白頭
願我的好友們日日都開心富足


明年既生日,相內就多個第三者喇 😄

留言